Skoči na vsebino

14 nasvetov za povečanje števila komentarjev na blogu

Povečajte število komentarjev na vašem blogu

Se tudi vi sprašujete kako povečati interakcijo na blogu?

Ste tudi vi med tistimi, ki naredite temeljito analizo teme, pripravite kakovostno vsebino, jo promovirate na družabnih omrežjih in čakate na komentarje ter interakcijo s svojimi bralci. In čakate, in čakate, vendar se nič ne zgodi. Na koncu dobite komentar ali dva in se sprašujete ali se splača ure in ure pripravljati vsebino za tistih nekaj komentarjev ali všečkov.

 

Zakaj sploh potrebujete komentarje na blogu?

Komentarji na blogu so samo ena izmed številnih metrik, ki vam pomagajo, da se približate vašim bralcem. Pri tem se je potrebno vprašati, kako se komentarji na blogu skladajo z vašo strategijo. Kaj želite doseči z blogom?

 

Prednosti komentarjev:

  • povečajo verodostojnost spletne strani,
  • dobite povratne informacije o spletni vsebini,
  • razvijete komunikacijo s svojimi bralci,
  • vaši bralci imajo možnost aktivno sodelovati pri pogovoru.

 

Spodbudite bralce, da se prijavijo na e-novice

E-mail marketing je preprost način, s katerim lahko gradite skupnost na vašem blogu. Uporabljajo ga tako majhna in velika podjetja, kot tudi spletni blogerji za povečanje prodaje ali obiska strani. Ali e-mail še vedno deluje? Seveda. Elektronska sporočila so brezplačen način s katerim lahko obvestite vaše bralce, da ste objavili nov prispevek. Za to je pomembno, da zbirate elektronske naslove od samega začetka pisanja bloga.

 

Nekateri obiskovalci ne bodo oddali komentarja prvič, ko bodo obiskali vašo stran. Najprej morajo spoznati vas in vašo vsebino. V zameno za njihov el. naslov jim lahko ponudite brezplačno el. knjigo, pdf dokument ali webinar.

 

Pošljite e-mail

Vsem, ki niso odprli vašega el. sporočila – Če se nekdo prijavi na vaše el. novice in ne odpre sporočila, potem ga sporočilo ne zanima, kajne? Ne, obstaja velika verjetnost, da je sporočilo preprosto spregledal ali je imel tisti čas preveč dela, da bi ga prebral. Kako veš ali je nekdo prebral tvoje el. sporočilo? Za to potrebuješ storitev, ki omogoča »monitoring« ali spremljanje števila odprtih sporočil. Med enimi najbolj znanimi ponudniki tovrstnih storitev so:

 

Prispevke objavljajte bolj poredko

Poskusite stremeti k temu, da nove prispevke ne objavljate prepogosto. Dlje časa, kot je prispevek na prvi strani več možnosti imamo, da bodo obiskovalci komentirali vsebino. Ko se prispevek »umakne« na drugo, tretjo ali četrto stran, manj možnosti ima, da bi ga bralci prebrali in oddali svoj komentar. S tem, da boste objavljali bolj poredko, npr. enkrat na teden, povečate interakcijo v samih komentarjih pod prispevkom.

 

Prosite jih naj oddajo svoj komentar

Spodbudite vaše bralce, da oddajo komentar. Na začetku grajenja vaše skupnosti, ko boste imeli manjše število bralcev vašega bloga jim pošljite elektronsko sporočilo, ki bo personalizirano. V sporočilu sem jih zahvalite za oddano mnenje in jih povprašajte kakšne blog prispevke bi želeli prebirati v prihodnje. Na ta način boste dobili sveže ideje za nove blog prispevke.

 

 

Omogočite preprosto komentiranje prispevkov

Tudi sam dnevno prebiram članke in oddam komentarje. Pri večini spletnih blogov se je potrebno registrirati ali izpolniti veliko podatkov, da lahko oddaš svoje mnenje. Čeprav popolnoma razumem skrbnike spletnega mesta,  da se z registracijo uporabnika borijo proti nezaželenim ali »spam« komentarjem, sam v večini primerov zapustim spletno mesto, ne da bi pustil komentar. Sama registracija predstavlja le še eno oviro, ki ste jo postavili med vami in bralci. Zato naj bo obrazec za oddajo komentarjev, kar se da enostaven in hiter za uporabo.

 

Odgovarjajte na komentarje

Če vi niste pripravljeni komentirati objav pod vašim člankom, zakaj bi ga potem oddali bralci? Zato je pomembno, da ko nekdo odda komentar sodelujete z njim. Sodelovanje z bralci je lažje na začetku, ko vaš blog še nima veliko obiskovalcev. Z vsakim dnem, ko se bo število teh povečalo, bo odgovarjanje na vsa vprašanja postalo težje.

 

odgovarjajte na maile vaših bralcev

 

Na strani prikažite najnovejše komentarje

Večina blogov deluje na WordPress platformi. Ena izmed prednosti je, da omogoča prikaz komentarjev pod samim prispevkom. Z nekaj kliki, lahko nastavite, da se vam na vrhu prikažejo najnovejši komentarji. Mnoge WordPress teme omogočajo prikaz najnovejših komentarjev na domači strani.

 

Omogočite komentiranje starejših prispevkov

Večina blogerjev onemogoči komentiranje starejših prispevkov, saj tako zmanjša količino »spam« komentarjev na spletni strani. Predlagam, da so komentarji odprti tudi na starejših prispevkih, saj bodo tudi uporabniki, ki bodo želeli oddati svoje mnenje, to lahko storili.

 

Vsebino pripravite na podlagi najboljših komentarjev

Če kateri izmed uporabnikov odda odgovor z dodano vrednostjo ali je s tem komentarjem spodbudil ostale bralce, da so podali svoje mnenje, uporabite to kot inspiracijo za nove prispevke.

 

Postavite jim konkretno vprašanje – Zaključite vsak prispevek z vprašanjem.

Na koncu vsakega blog prispevka spodbudim bralce, da odgovorijo na vprašanje ali podajo svoje mnenje. Na takšen način povemo bralcu, da nas zanima njihovo mnenje. Čeprav imajo podrobna vprašanja pogosto večjo stopnjo angažiranosti bralcev v primerjavi z vprašanji, ki so bolj splošna. Zato predlagam, da izberete vprašanja, ki so tesno povezana z nišo, v kateri ste.

 

V prispevek vključite možnost glasovanja

 Je ena od najbolj preprostih metod, kako spodbuditi obiskovalca, ki je prvič na vaši strani, da odda svoje mnenje. Na stran dodajte obrazec za glasovanjem in jim ponudite možnost izbire. V naslednjem koraku jih prosite, naj na dnu strani še zapišejo, zakaj so se tako odločili. Mogoče se vam zdi, da glasovalni obrazec na strani in preprost gumb »glasuj« nista dva od dejavnikov, ki bi sprožila večjo angažiranost vaših bralcev, vendar lahko obiskovalca spletne strani spremenita v rednega bralca.

 

Rezultate glasovanja predstavite v novem prispevku

Če smo v prejšnji točki govorili o možnosti glasovanja na strani, je prav tudi, da rečemo nekaj besed o samih rezultatih, ki smo jih pridobili z glasovanjem. Zakaj? Ker  lahko naše rezultate predstavimo v novem prispevku in tako povečamo interakcijo z bralci bloga.

 

Omogočite jim, da objavijo prispevek na vaši strani

V tujini že dobro razvita praksa imenovana »guest blog posting«. Običajno temelji na izmenjavi prispevkov med dvema blogerjema. Na ta način pridobimo kakovostno vsebino, ki je pomembna glede na vašo nišo in hkrati promoviramo oba bloga.

 

Usmerjanje bralcev na družabna omrežja

Interakcija z obiskovalci se ne nanaša samo na spletno mesto. Danes večina interakcije poteka v različnih Facebook skupinah, nišnih forumih in drugih družabnih omrežjih. Saj so družabna omrežja zasnovana tako, da spodbujajo interakcijo med uporabniki.

 

za povečanje organskega obiska so pomembna tudi družabna omrežja